文献
J-GLOBAL ID:201802252169118846
整理番号:18A1305507
B2Bコンテキストにおける関係品質に対する企業間ブランド値一致の影響【JST・京大機械翻訳】
Influence of interfirm brand values congruence on relationship qualities in B2B contexts
著者 (3件):
He Jiaxun
(Asia Europe Business School, Faculty of Economics and Management, East China Normal University, Shanghai 200241, China)
,
Huang Haiyang
(School of Economics & Management, Wuyi University, Jiangmen 529020, China)
,
Wu Wanying
(Asia Europe Business School, Faculty of Economics and Management, East China Normal University, Shanghai 200241, China)
資料名:
Industrial Marketing Management
(Industrial Marketing Management)
巻:
72
ページ:
161-173
発行年:
2018年
JST資料番号:
B0202E
ISSN:
0019-8501
CODEN:
IMMADX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)