文献
J-GLOBAL ID:201802252423479662
整理番号:18A1144676
受動性ベース制御を用いた高速鉄道の牽引ネットワークにおける低周波振動抑制のためのアプローチ【JST・京大機械翻訳】
An Approach to Suppress Low Frequency Oscillation in the Traction Network of High-Speed Railway Using Passivity-Based Control
著者 (3件):
Liu Zhigang
(School of Electrical Engineering, Southwest Jiaotong University, Chengdu, China)
,
Geng Zhaozhao
(School of Electrical Engineering, Southwest Jiaotong University, Chengdu, China)
,
Hu Xinxuan
(School of Electrical Engineering, Southwest Jiaotong University, Chengdu, China)
資料名:
IEEE Transactions on Power Systems
(IEEE Transactions on Power Systems)
巻:
33
号:
4
ページ:
3909-3918
発行年:
2018年
JST資料番号:
C0872B
ISSN:
0885-8950
CODEN:
ITPSEG
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)