文献
J-GLOBAL ID:201802252634892146
整理番号:18A0486786
コミュニティ関与と口のオンライン単語:経験的調査【Powered by NICT】
Community engagement and online word of mouth: An empirical investigation
著者 (3件):
Wu Ji
(Business School, Sun Yat-sen University, 135 West Xingang Road, Guangzhou, China)
,
Fan Shaokun
(College of Business, Oregon State University, Corvallis, OR 97331, United States)
,
Zhao J. Leon
(Department of Information Systems, City University of Hong Kong, 83 Tat Chee Avenue, Kowloon, Hong Kong, China)
資料名:
Information & Management
(Information & Management)
巻:
55
号:
2
ページ:
258-270
発行年:
2018年
JST資料番号:
H0805A
ISSN:
0378-7206
CODEN:
IMANDC
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)