文献
J-GLOBAL ID:201802252690174076
整理番号:18A1344420
食品工業における韓国の若者の認識に対する企業の社会的責任行動の影響【JST・京大機械翻訳】
Effects of Corporate Social Responsibility Actions on South Korean Adolescents’ Perceptions in the Food Industry
著者 (3件):
Lim Mi-Hee
(KAIST College of Business, Korea Advanced Institute of Science and Technology, 85 Hoegi-ro, Dongdaemun-gu, Seoul 02455, Korea)
,
Kang Yeong Seon
(Department of Business Administration, University of Seoul, 163 Seoulsiripdae-ro, Dongdaemun-gu, Seoul 02504, Korea)
,
Kim Yura
(Department of Business Administration, University of Seoul, 163 Seoulsiripdae-ro, Dongdaemun-gu, Seoul 02504, Korea)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
9
号:
2
ページ:
176
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)