文献
J-GLOBAL ID:201802253842863747
整理番号:18A1392840
ディッティング2.0! インスタンスの身体イメージの緩和効果と他のインスタンスのディッティング意図に対するインスタンス【JST・京大機械翻訳】
Dieting 2.0!: Moderating effects of Instagrammers’ body image and Instafame on other Instagrammers’ dieting intention
著者 (3件):
Jin Seunga Venus
(School of Business, Sejong University, Neungdong-ro 209, Gunja-dong, Gwangjin-gu, 05006, Seoul, South Korea)
,
Ryu Ehri
(Department of Psychology, Boston College 140 Commonwealth Ave, Chestnut Hill, MA 02467, USA)
,
Muqaddam Aziz
(Department of Advertising & Public Relations, Michigan State University, Communication Arts & Sciences Building, 404 Wilson Road, Room 309, East Lansing, MI 48824, USA)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
87
ページ:
224-237
発行年:
2018年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)