文献
J-GLOBAL ID:201802254292615458
整理番号:18A1364243
必要な薬学コースにおける学生学習を個人化するための仮想シミュレーション【JST・京大機械翻訳】
Virtual simulation to personalize student learning in a required pharmacy course
著者 (4件):
Ambroziak Kayla
(University of Michigan College of Pharmacy, Ann Arbor, MI, United States)
,
Ibrahim Nour
(University of Michigan College of Pharmacy, Ann Arbor, MI, United States)
,
Marshall Vincent D.
(University of Michigan College of Pharmacy, Ann Arbor, MI, United States)
,
Kelling Sarah E.
(University of Michigan College of Pharmacy, Ann Arbor, MI, United States)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
10
号:
6
ページ:
750-756
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)