文献
J-GLOBAL ID:201802255348577400
整理番号:18A1420266
障害児に対して身体活動をいかに獲得するかの段階的インストラクションの研究-サイドステップと立ち幅跳びに焦点を絞って
Study of the Step-by-Step Instructions on how to Acquire Physical Abilities for Children with a Disability.-Focus on Side step and Standing jump-
著者 (3件):
ZHANG Weiji
(Tokyo Univ.)
,
KOMATA Ryuichi
(Tokyo Univ.)
,
NAKANO Ayako
(Friends gym Minami-Yamada)
資料名:
Journal of Physical Fitness and Sports Medicine
(Journal of Physical Fitness and Sports Medicine)
巻:
6
号:
6
ページ:
565(J-STAGE)
発行年:
2017年
JST資料番号:
L8465A
ISSN:
2186-8131
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
会議録記事
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)