文献
J-GLOBAL ID:201802255481219545
整理番号:18A1936050
ソーシャルネットワークにおける広告会社の協力:グラフとゲーム理論アプローチ【JST・京大機械翻訳】
Cooperation of advertising companies in social networks: A graph and game theory approaches
著者 (4件):
Hafezalkotob Ashkan
(College of Industrial Engineering, Islamic Azad University, South Tehran Branch, Tehran, Iran)
,
Khodabakhsh Maryam
(Department of Industrial Engineering, Islamic Azad University, Science and Research Branch, Tehran, Iran)
,
Saghaei Abbas
(Department of Industrial Engineering, Islamic Azad University, Science and Research Branch, Tehran, Iran)
,
Eshghipour Maryam
(School of Psychology and Educational Science, Islamic Azad University, South Tehran Branch, Tehran, Iran)
資料名:
Computers & Industrial Engineering
(Computers & Industrial Engineering)
巻:
125
ページ:
212-220
発行年:
2018年
JST資料番号:
D0502B
ISSN:
0360-8352
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)