文献
J-GLOBAL ID:201802257191900891
整理番号:18A1811561
挑戦に基づく教育:設計思考を用いた学生の学際的チームによる革新へのアプローチ【JST・京大機械翻訳】
Challenge based education: an approach to innovation through multidisciplinary teams of students using Design Thinking
著者 (6件):
Charosky Guido
(IED, Istituto Europeo di Design, Barcelona, Spain)
,
Leveratto Luciana
(IED, Istituto Europeo di Design, Barcelona, Spain)
,
Hassi Lotta
(ESADE Business School, Universitat Ramon Llull, Barcelona, Spain)
,
Papageorgiou Kyriaki
(ESADE Business School, Universitat Ramon Llull, Barcelona, Spain)
,
Ramos-Castro Juan
(Escola Te`cnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicacio ́, UPC, Universitat Polite`cnica de Catalunya, Barcelona, Spain)
,
Bragos Ramon
(Escola Te`cnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicacio ́, UPC, Universitat Polite`cnica de Catalunya, Barcelona, Spain)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
TAEE
ページ:
1-8
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)