文献
J-GLOBAL ID:201802257876287562
整理番号:18A1644588
新興市場における製品要求の共有理解によるより高い社会経済的影響に向けて:インドのヘルスケア革新の事例【JST・京大機械翻訳】
Towards a higher socio-economic impact through shared understanding of product requirements in emerging markets: The case of the Indian healthcare innovations
著者 (4件):
Agarwal Nivedita
(Friedrich-Alexander-Universitaet Erlangen-Nuernberg, Fuerth 90762, Germany)
,
Brem Alexander
(Friedrich-Alexander-Universitaet Erlangen-Nuernberg, Fuerth 90762, Germany)
,
Grottke Michael
(Friedrich-Alexander-Universitaet Erlangen-Nuernberg, Nuremberg 90403, Germany)
,
Grottke Michael
(GfK SE, Nordwestring 101, 90419 Nuremberg, Germany)
資料名:
Technological Forecasting and Social Change
(Technological Forecasting and Social Change)
巻:
135
ページ:
91-98
発行年:
2018年
JST資料番号:
H0572B
ISSN:
0040-1625
CODEN:
TFSCB3
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)