文献
J-GLOBAL ID:201802257917282103
整理番号:18A0707592
プログラミングの教育:学習成果を改善するための心地図に基づく方法論【JST・京大機械翻訳】
Teaching programming: A mind map based methodology to improve learning outcomes
著者 (4件):
Gul Shahla
(Department of Computer Science, National Textile University, Faisalabad, Pakistan)
,
Asif Muhammad
(Department of Computer Science, National Textile University, Faisalabad, Pakistan)
,
Ahmad Waqar
(Department of Computer Science, National Textile University, Faisalabad, Pakistan)
,
Ahmad Uzair
(SPIME Lab, Inc., Canada)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICICT
ページ:
209-213
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)