文献
J-GLOBAL ID:201802258277808622
整理番号:18A0386573
評価指導とフィードバックのためのポッドキャストができる看護学部学生の質的研究自己効力感を促進する【Powered by NICT】
Can podcasts for assessment guidance and feedback promote self-efficacy among undergraduate nursing students? A qualitative study
著者 (2件):
McSwiggan Linda C.
(School of Nursing and Health Sciences, University of Dundee, 11 Airlie Place, DUNDEE DD4 0RG, United Kingdom)
,
Campbell Maureen
(School of Nursing and Health Sciences, University of Dundee, 11 Airlie Place, DUNDEE DD4 0RG, United Kingdom)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
49
ページ:
115-121
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)