文献
J-GLOBAL ID:201802260368226021
整理番号:18A0588101
長い車両凸経路最適化による動作可能表面を張出しを超えるの最小化【Powered by NICT】
Minimizing long vehicles overhang exceeding the drivable surface via convex path optimization
著者 (4件):
Lima Pedro F.
(Integrated Transport Research Lab and ACCESS Linnaeus Centre, Department of Automatic Control, KTH Royal Institute of Technology, SE - 100 44 Stockholm, Sweden)
,
Oliveira Rui
(Research and Development, Scania CV AB, 151 87 Soedertaelje, Sweden)
,
Martensson Jonas
(Integrated Transport Research Lab and ACCESS Linnaeus Centre, Department of Automatic Control, KTH Royal Institute of Technology, SE - 100 44 Stockholm, Sweden)
,
Wahlberg Bo
(Integrated Transport Research Lab and ACCESS Linnaeus Centre, Department of Automatic Control, KTH Royal Institute of Technology, SE - 100 44 Stockholm, Sweden)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ITSC
ページ:
1-8
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)