文献
J-GLOBAL ID:201802261451226676
整理番号:18A0386538
シミュレーションにおける能力成績,臨床判断と経験に関するprebriefingの影響:実験的研究【Powered by NICT】
Impact of prebriefing on competency performance, clinical judgment and experience in simulation: An experimental study
著者 (4件):
Page-Cutrara Karin
(York University School of Nursing, Toronto, ON, Canada)
,
Page-Cutrara Karin
(325 HNES, York University, 4700 Keele St.., Toronto, ON M3J 1P3, Canada)
,
Turk Melanie
(Duquesne University School of Nursing, Pittsburgh, PA, USA)
,
Turk Melanie
(Fisher Hall 518, Duquesne University, 600 Forbes Ave., Pittsburgh, PA 15282, USA)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
48
ページ:
78-83
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)