文献
J-GLOBAL ID:201802261686469747
整理番号:18A0332437
評価のストレスと動機づけと対処:大学生の転帰における性差【Powered by NICT】
Motivation and coping with the stress of assessment: Gender differences in outcomes for university students
著者 (7件):
Bonneville-Roussy Arielle
(Roehampton University, United Kingdom)
,
Bonneville-Roussy Arielle
(Universite du Quebec a Montreal, Canada)
,
Evans Paul
(University of New South Wales, Australia)
,
Verner-Filion Jeremie
(Universite du Quebec a Montreal, Canada)
,
Vallerand Robert J.
(Universite du Quebec a Montreal, Canada)
,
Vallerand Robert J.
(Australian Catholic University, Australia)
,
Bouffard Therese
(Universite du Quebec a Montreal, Canada)
資料名:
Contemporary Educational Psychology
(Contemporary Educational Psychology)
巻:
48
ページ:
28-42
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1223A
ISSN:
0361-476X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)