文献
J-GLOBAL ID:201802262044929454
整理番号:18A0800791
正の比較フィードバックによるパフォーマンス期待の強化は,小児におけるバスケットボールのない投球の学習を促進する【JST・京大機械翻訳】
Enhancing performance expectancies through positive comparative feedback facilitates the learning of basketball free throw in children
著者 (4件):
Goncalves Gisele Severo
(Federal University of Pelotas, Pelotas, Brazil)
,
Cardozo Priscila Lopes
(Federal University of Pelotas, Pelotas, Brazil)
,
Valentini Nadia Cristina
(Federal University of Rio Grande do Sul, Porto Alegre, Brazil)
,
Chiviacowsky Suzete
(Federal University of Pelotas, Pelotas, Brazil)
資料名:
Psychology of Sport & Exercise
(Psychology of Sport & Exercise)
巻:
36
ページ:
174-177
発行年:
2018年
JST資料番号:
W3473A
ISSN:
1469-0292
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)