文献
J-GLOBAL ID:201802262512406131
整理番号:18A2100527
連続極車輪モータのコギングトルク低減のための構造パラメータ最適化【JST・京大機械翻訳】
Structural Parameter Optimization to Reduce Cogging Torque of the Consequent Pole In-Wheel Motor
著者 (6件):
Ma Guming
(School of Electrical and Automation Engineering, Nanjing Normal University, Nanjing, 210042, China)
,
Qiu Xin
(School of Electrical and Automation Engineering, Nanjing Normal University, Nanjing, 210042, China)
,
Yang Jianfei
(School of Electrical and Automation Engineering, Nanjing Normal University, Nanjing, 210042, China)
,
Bu Feifei
(Nanjing University of Aeronautics and Astronautics, Nanjing, 210042, China)
,
Dou Yiping
(School of Electrical and Automation Engineering, Nanjing Normal University, Nanjing, 210042, China)
,
Cao Wei
(School of Electrical and Automation Engineering, Nanjing Normal University, Nanjing, 210042, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
PEMC
ページ:
170-175
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)