文献
J-GLOBAL ID:201802262948072070
整理番号:18A1287882
児童のための作業記憶訓練は,知能に対する移動効果のない作業記憶を改善する【JST・京大機械翻訳】
Working Memory Training for Schoolchildren Improves Working Memory, with No Transfer Effects on Intelligence
著者 (3件):
Zelechowska Dorota
(Institute of Psychology, Adam Mickiewicz University in Poznan, 61-712 Poznan, Poland)
,
Sarzynska Justyna
(Institute of Psychology, Polish Academy of Sciences, 00-378 Warsaw, Poland)
,
Necka Edward
(Institute of Psychology, Jagiellonian University in Krakow, 31-007 Krakow, Poland)
資料名:
Journal of Intelligence (Web)
(Journal of Intelligence (Web))
巻:
5
号:
4
ページ:
36
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7221A
ISSN:
2079-3200
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)