文献
J-GLOBAL ID:201802263450350424
整理番号:18A0621692
看護学生における感情移入を増加させるための医療消費者音声の利用【Powered by NICT】
Use of healthcare consumer voices to increase empathy in nursing students
著者 (3件):
Heidke Penny
(School of Nursing and Midwifery, CQUniversity, 90 Goodchap Street, Noosaville, 4565, Queensland, Australia)
,
Howie Virginia
(School of Nursing and Midwifery, CQUniversity, 90 Goodchap Street, Noosaville, 4565, Queensland, Australia)
,
Ferdous Tabassum
(School of Nursing and Midwifery, CQUniversity, 90 Goodchap Street, Noosaville, 4565, Queensland, Australia)
資料名:
Nurse Education in Practice
(Nurse Education in Practice)
巻:
29
ページ:
30-34
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1247A
ISSN:
1471-5953
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)