文献
J-GLOBAL ID:201802264662770748
整理番号:18A0285891
教育ビデオにおける情報探索活性の促進:ミクロ・macroscaffoldingの複合効果【Powered by NICT】
Facilitating information-seeking activity in instructional videos: The combined effects of micro- and macroscaffolding
著者 (2件):
Cojean Salome
(Psychology of Cognition, Behavior and Communication Laboratory (LP3C), University of Rennes 2 Upper Brittany, Rennes, France)
,
Jamet Eric
(Psychology of Cognition, Behavior and Communication Laboratory (LP3C), University of Rennes 2 Upper Brittany, Rennes, France)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
74
ページ:
294-302
発行年:
2017年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)