文献
J-GLOBAL ID:201802265260362529
整理番号:18A0824386
教師ワークショップにおける共同知識構築の特性に関する分析【JST・京大機械翻訳】
Analysis on the characteristics of collaborative knowledge construction in teacher workshop
著者 (4件):
Feng Xiaomei
(CCNU, School of Educational Information Technology, Central China Normal University, Wuhan, China)
,
Liu Qingtang
(CCNU, School of Educational Information Technology, Central China Normal University Wuhan, China)
,
Zhu Jiaojiao
(CCNU, School of Educational Information Technology, Central China Normal University Wuhan, China)
,
Zhang Ni
(CCNU, School of Educational Information Technology, Central China Normal University Wuhan, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
ICITM
ページ:
385-389
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)