文献
J-GLOBAL ID:201802265438341036
整理番号:18A0401289
フィンランドCLILにおける教師の教育と関係同一性交渉【Powered by NICT】
Teachers’ pedagogical and relational identity negotiation in the Finnish CLIL context
著者 (4件):
Pappa Sotiria
(Department of Education, University of Jyvaeskylae, Ruusupuisto D423.6, P.O. Box 40014, Jyvaeskylaen Yliopisto, Jyvaeskylae, Finland)
,
Moate Josephine
(Department of Teacher Education, University of Jyvaeskylae, Ruusupuisto D222.2, P.O. Box 40014, Jyvaeskylaen Yliopisto, Jyvaeskylae, Finland)
,
Ruohotie-Lyhty Maria
(Department of Teacher Education, University of Jyvaeskylae, Ruusupuisto D222.1, P.O. Box 40014, Jyvaeskylaen Yliopisto, Jyvaeskylae, Finland)
,
Etelaepelto Anneli
(Department of Education, University of Jyvaeskylae, Ruusupuisto D437, P.O. Box 40014, Jyvaeskylaen Yliopisto, Jyvaeskylae, Finland)
資料名:
Teaching and Teacher Education
(Teaching and Teacher Education)
巻:
65
ページ:
61-70
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0754C
ISSN:
0742-051X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)