文献
J-GLOBAL ID:201802267419796946
整理番号:18A0386236
小児期後期における学校の仲間犠牲にすることに対処するための感情調節の役割【Powered by NICT】
The role of emotion regulation for coping with school-based peer-victimisation in late childhood
著者 (4件):
Gardner Sarah E.
(Department of Psychology, Nottingham Trent University, United Kingdom)
,
Betts Lucy R.
(Department of Psychology, Nottingham Trent University, United Kingdom)
,
Stiller James
(Department of Psychology, Nottingham Trent University, United Kingdom)
,
Coates Janine
(School of Sport, Exercise and Health Sciences, Loughborough University, United Kingdom)
資料名:
Personality and Individual Differences
(Personality and Individual Differences)
巻:
107
ページ:
108-113
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1183A
ISSN:
0191-8869
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)