文献
J-GLOBAL ID:201802267928392098
整理番号:18A0587873
サービス品質および環境効率と乗車電話サービス問題のための多目的モデル【Powered by NICT】
A multi-objective model for dial-a-ride problems with service quality and eco-efficiency
著者 (3件):
Hu Ta-Yin
(Department of Transportation and Communication Management Science, National Cheng Kung University, Tainan, Taiwan, R.O.C.)
,
Zheng Guan-Chun
(Department of Transportation and Communication Management Science, National Cheng Kung University, Tainan, Taiwan, R.O.C.)
,
Liao Tsai-Yun
(Department of Business Administration, National Chiayi University, Chiayi City, Taiwan, R.O.C.)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ITSC
ページ:
1-6
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)