文献
J-GLOBAL ID:201802269333614141
整理番号:18A0578619
倫理的リーダシップの循環は顧客指向市民行動を促進する理由と時期に対する社会的交換の視点【Powered by NICT】
A social exchange perspective on why and when ethical leadership foster customer-oriented citizenship behavior
著者 (3件):
Garba Omale A.
(Boston University, African Studies Center, United States)
,
Babalola Mayowa T.
(Australian Catholic University, Centre for Sustainable HRM and Wellbeing, Peter Faber Business School, Australia)
,
Guo Liang
(Institute of Computational Social Science, School of Mathematics and Statistics, Shandong University at Weihai, China)
資料名:
International Journal of Hospitality Management
(International Journal of Hospitality Management)
巻:
70
ページ:
1-8
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1234A
ISSN:
0278-4319
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)