文献
J-GLOBAL ID:201802269726597757
整理番号:18A1482120
ネットワークにおけるビジネス創造:製品開発における顧客との技術に基づくスタートアップ協力の方法【JST・京大機械翻訳】
Business creation in networks: How a technology-based start-up collaborates with customers in product development
著者 (3件):
Laage-Hellman Jens
(Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology, 412 96 Gothenburg, Sweden)
,
Landqvist Maria
(Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology, 412 96 Gothenburg, Sweden)
,
Lind Frida
(Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology, 412 96 Gothenburg, Sweden)
資料名:
Industrial Marketing Management
(Industrial Marketing Management)
巻:
70
ページ:
13-24
発行年:
2018年
JST資料番号:
B0202E
ISSN:
0019-8501
CODEN:
IMMADX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)