文献
J-GLOBAL ID:201802269789926569
整理番号:18A1343841
千年世代と環境持続可能性:ワインの消費者購買行動におけるソーシャルメディアの役割【JST・京大機械翻訳】
Millennial Generation and Environmental Sustainability: The Role of Social Media in the Consumer Purchasing Behavior for Wine
著者 (4件):
Sogari Giovanni
(Department of Food and Drug, University of Parma, 43124 Parma PR, Italy)
,
Pucci Tommaso
(Department of Business and Law, University of Siena, 53100 Siena SI, Italy)
,
Aquilani Barbara
(Department of Economics, Engineering, Society and Management, University of Tuscia, 01100 Lazio, Viterbo, Italy)
,
Zanni Lorenzo
(Department of Business and Law, University of Siena, 53100 Siena SI, Italy)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
9
号:
10
ページ:
1911
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)