文献
J-GLOBAL ID:201802270621068676
整理番号:18A0345040
研修期間中の初期発症非技術的スキル教育の危機中の長期的技能維持力と性能を改善する:前向き,非無作為化対照試験【Powered by NICT】
Early crisis nontechnical skill teaching in residency leads to long-term skill retention and improved performance during crises: A prospective, nonrandomized controlled study
著者 (3件):
Doumouras Aristithes G.
(Department of Surgery, McMaster University, Hamilton, Ontario, Canada)
,
Engels Paul T.
(Department of Surgery, McMaster University, Hamilton, Ontario, Canada)
,
Engels Paul T.
(Department of Critical Care, McMaster University, Hamilton, Ontario, Canada)
資料名:
Surgery
(Surgery)
巻:
162
号:
1
ページ:
174-181
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0796B
ISSN:
0039-6060
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)