文献
J-GLOBAL ID:201802271049085490
整理番号:18A0346649
パキスタン教育者のための異文化訓練プログラムの評価:学習と計画のための意味の教訓【Powered by NICT】
Evaluation of a cross-cultural training program for Pakistani educators: Lessons learned and implications for program planning
著者 (2件):
Mazur Rebecca
(Department of Educational Policy, Research and Administration, College of Education, University of Massachusetts Amherst, 813 North Pleasant Street, Amherst, MA, 01003, USA)
,
Woodland Rebecca H.
(Department of Educational Policy, Research and Administration, College of Education, University of Massachusetts Amherst, 813 North Pleasant Street, Amherst, MA, 01003, USA)
資料名:
Evaluation and Program Planning
(Evaluation and Program Planning)
巻:
62
ページ:
25-34
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0565B
ISSN:
0149-7189
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)