文献
J-GLOBAL ID:201802272952231450
整理番号:18A0924885
生鮮生産物におけるプライベートラベルの価格プレミアムに対するブランド公平性の影響:偶発的評価調査【JST・京大機械翻訳】
Influence of brand equity on the price premium for private labels in fresh produce: A contingent valuation survey
著者 (2件):
Masuda Kiyotaka
(Department of Biological Resources Management, School of Environmental Science, The University of Shiga Prefecture, 2500 Hassaka-cho, Hikone, Shiga, 522-8533, Japan)
,
Kushiro Shohei
(Department of Biological Resources Management, School of Environmental Science, The University of Shiga Prefecture, 2500 Hassaka-cho, Hikone, Shiga, 522-8533, Japan)
資料名:
Agribusiness: International Journal
(Agribusiness: International Journal)
巻:
34
号:
2
ページ:
338-350
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2487A
ISSN:
0742-4477
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)