文献
J-GLOBAL ID:201802273452791827
整理番号:18A0853408
教育データの視覚学習分析:系統的文献レビューと研究課題【JST・京大機械翻訳】
Visual learning analytics of educational data: A systematic literature review and research agenda
著者 (3件):
Vieira Camilo
(Knoy Hall of Technology, Rm 371, Department of Computer Graphics Technology, Purdue Polytechnic Institute, Purdue University, United States)
,
Parsons Paul
(Knoy Hall of Technology, Rm 341, Department of Computer Graphics Technology, Purdue Polytechnic Institute, Purdue University, United States)
,
Byrd Vetria
(Knoy Hall of Technology, Rm 307, Department of Computer Graphics Technology, Purdue Polytechnic Institute, Purdue University, United States)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
122
ページ:
119-135
発行年:
2018年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)