文献
J-GLOBAL ID:201802274038511591
整理番号:18A1244866
看護科学とライフワールド理論における反射セミナー 看護学生の視点からの現象論的研究【JST・京大機械翻訳】
Reflective seminaries grounded in caring science and lifeworld theory - A phenomenological study from the perspective of nursing students
著者 (3件):
Lindberg Elisabeth
(Faculty of Caring Science, Work Life and Social Welfare, University of Boras, SE-501 90 Boras, Sweden)
,
Karlsson Pernilla
(Faculty of Caring Science, Work Life and Social Welfare, University of Boras, SE-501 90 Boras, Sweden)
,
Knutsson Susanne
(Department of Nursing, School of Health and Welfare, CHILD research Group, Jonkoping University, PO Box 1026, S-551 11 Jonkoping, Sweden)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
61
ページ:
60-65
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)