文献
J-GLOBAL ID:201802275712456972
整理番号:18A1616071
子供の読解選好,パフォーマンスおよび自己評価に対するプレゼンテーションモードの影響【JST・京大機械翻訳】
The effect of presentation mode on children’s reading preferences, performance, and self-evaluations
著者 (3件):
Dahan Golan Danielle
(Edmond J. Safra Brain Research Center, Dept. of Learning Disabilities, University of Haifa, Israel)
,
Barzillai Mirit
(Edmond J. Safra Brain Research Center, Dept. of Learning Disabilities, University of Haifa, Israel)
,
Katzir Tami
(Edmond J. Safra Brain Research Center, Dept. of Learning Disabilities, University of Haifa, Israel)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
126
ページ:
346-358
発行年:
2018年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)