文献
J-GLOBAL ID:201802275915069757
整理番号:18A1035715
乳児は異なる関係において予測される規則を学習するが,異なる関係に関して予測されるルールを学習することができない規則を学習する【JST・京大機械翻訳】
Infants learn a rule predicated on the relation same but fail to simultaneously learn a rule predicated on the relation different
著者 (3件):
Hochmann Jean-Remy
(CNRS - Institut des Sciences Cognitives Marc Jeannerod - UMR5304, 67 Boulevard Pinel, 69675 Bron, France)
,
Carey Susan
(Department of Psychology, Harvard University, William James Hall, 33 Kirkland Street, Cambridge, MA 02138, USA)
,
Mehler Jacques
(SISSA - Language, Cognition and Development Lab, via Bonomea 265, 34136 Trieste, Italy)
資料名:
Cognition
(Cognition)
巻:
177
ページ:
49-57
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2788A
ISSN:
0010-0277
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)