文献
J-GLOBAL ID:201802277440927502
整理番号:18A0525703
音声を理解する場合文脈情報を用いる挑戦成人読者か:事象関連電位からの証拠【Powered by NICT】
How struggling adult readers use contextual information when comprehending speech: Evidence from event-related potentials
著者 (5件):
Ng Shukhan
(Beckman Institute, University of Illinois at Urbana-Champaign, USA)
,
Payne Brennan R.
(Beckman Institute, University of Illinois at Urbana-Champaign, USA)
,
Payne Brennan R.
(Department of Psychology, University of Utah, USA)
,
Stine-Morrow Elizabeth A.L.
(Beckman Institute, University of Illinois at Urbana-Champaign, USA)
,
Federmeier Kara D.
(Beckman Institute, University of Illinois at Urbana-Champaign, USA)
資料名:
International Journal of Psychophysiology
(International Journal of Psychophysiology)
巻:
125
ページ:
1-9
発行年:
2018年
JST資料番号:
W3245A
ISSN:
0167-8760
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)