文献
J-GLOBAL ID:201802277733351758
整理番号:18A1343901
社会のためのショッピング 小売規制によって影響される社会的に責任のある消費における消費者の価値の対立【JST・京大機械翻訳】
Shopping for Society? Consumers’ Value Conflicts in Socially Responsible Consumption Affected by Retail Regulation
著者 (3件):
Lee Jin-Myong
(Department of Consumers’ Life Information, Chungnam National University, 99 Daehak-ro, Yuseong-gu, Daejeon 34134, Korea)
,
Kim Hyo-Jung
(Department of Consumer Science, Seoul National University, 1 Gwanak-ro, Gwanak-gu, Seoul 08826, Korea)
,
Rha Jong-Youn
(Department of Consumer Science, Seoul National University, 1 Gwanak-ro, Gwanak-gu, Seoul 08826, Korea)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
9
号:
11
ページ:
1968
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)