文献
J-GLOBAL ID:201802278110702538
整理番号:18A0165551
ロバスト歩行者追跡のための高レベルセンサフュージョンの閉塞処理と軌道管理法【Powered by NICT】
Occlusion handling and track management method of high-level sensor fusion for robust pedestrian tracking
著者 (3件):
Shin Seong-Geun
(Center of Smart Driving Control R&D, Division of Smart Car Technology R&D, Korea Automotive Technology Institute(KATECH), 303 Pungse-ro, Pungse-myeon, Dongnam-gu, Cheonan-si, Chungnam 31214, Republic of Korea)
,
Ahn Dae-Ryong
(Center of Smart Driving Control R&D, Division of Smart Car Technology R&D, Korea Automotive Technology Institute(KATECH), 303 Pungse-ro, Pungse-myeon, Dongnam-gu, Cheonan-si, Chungnam 31214, Republic of Korea)
,
Lee Hyuck-Kee
(Center of Smart Driving Control R&D, Division of Smart Car Technology R&D, Korea Automotive Technology Institute(KATECH), 303 Pungse-ro, Pungse-myeon, Dongnam-gu, Cheonan-si, Chungnam 31214, Republic of Korea)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
MFI
ページ:
233-238
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)