文献
J-GLOBAL ID:201802278804368319
整理番号:18A0348797
時間広告反応モデルにおけるモデル化季節内不均一性:予測は改善するか【Powered by NICT】
Modeling intra-seasonal heterogeneity in hourly advertising-response models: Do forecasts improve?
著者 (3件):
Kiygi-Calli Meltem
(Faculty of Business and Administrative Sciences, Business Administration, Okan University, Tuzla Campus, 34959, Istanbul, Turkey)
,
Weverbergh Marcel
(Faculty of Applied Economics, Marketing Department, University of Antwerp, Prinsstraat 13, B-2000 Antwerp, Belgium)
,
Franses Philip Hans
(Econometric Institute, Erasmus University Rotterdam, PO Box 1738, NL-3000 DR Rotterdam, The Netherlands)
資料名:
International Journal of Forecasting
(International Journal of Forecasting)
巻:
33
号:
1
ページ:
90-101
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0216C
ISSN:
0169-2070
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)