文献
J-GLOBAL ID:201802279404799315
整理番号:18A0030512
教育統合エキスパートシステムにおける存在論的アプローチの使用【Powered by NICT】
Using ontological approach in tutoring integrated expert systems
著者 (4件):
Rybina G.V
(Cybernetics department National Research Nuclear University MEPhI (Moscow Engineering Physics Institute) Moscow, Russian Federation)
,
Rybin V.M.
(Cybernetics department National Research Nuclear University MEPhI (Moscow Engineering Physics Institute) Moscow, Russian Federation)
,
Blokhin Y.M.
(Cybernetics department National Research Nuclear University MEPhI (Moscow Engineering Physics Institute) Moscow, Russian Federation)
,
Sergienko E. S.
(Cybernetics department National Research Nuclear University MEPhI (Moscow Engineering Physics Institute) Moscow, Russian Federation)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
RPC
ページ:
145-150
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)