文献
J-GLOBAL ID:201802280244259931
整理番号:18A2030821
生化学における教育モジュール後の「テスト強化」集束自己指向学習【JST・京大機械翻訳】
“Test-enhanced” focused self-directed learning after the teaching modules in biochemistry
著者 (2件):
Bobby Zachariah
(Department of Biochemistry, Jawaharlal Institute of Postgraduate Medical Education and Research, Puducherry, India 605006)
,
Meiyappan Kavitha
(Department of Biochemistry, Government Sivagangai Medical College, Sivagangai, Tamil Nadu, India 630561)
資料名:
Biochemistry and Molecular Biology Education
(Biochemistry and Molecular Biology Education)
巻:
46
号:
5
ページ:
472-477
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2043A
ISSN:
1470-8175
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)