文献
J-GLOBAL ID:201802280318595348
整理番号:18A0332333
実践の仮想コミュニティにおける専門ソーシャルメディア技術と同一性を具体化するためのカリキュラムの設計【Powered by NICT】
Designing curriculum to shape professional social media skills and identity in virtual communities of practice
著者 (3件):
Novakovich Jeanette
(Department of Education, Concordia University, Montreal QC, Canada)
,
Miah Sophia
(Department of Education, Concordia University, Montreal QC, Canada)
,
Shaw Steven
(Department of Education, Concordia University, Montreal QC, Canada)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
104
ページ:
65-90
発行年:
2017年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)