文献
J-GLOBAL ID:201802281122632515
整理番号:18A0270534
ミャンマーにおける学習提携がある場合とない場合の適応研究:参加型研究のための学習過程と課題の差異【Powered by NICT】
Adaptive Research with and without a Learning Alliance in Myanmar: Differences in learning process and agenda for participatory research
著者 (6件):
Flor Rica Joy
(Knowledge, Technology and Innovation Group, Wageningen University, 6706 KN, Hollandseweg 1, Wageningen, The Netherlands)
,
Flor Rica Joy
(International Rice Research Institute, DAPO Box 777, Metro Manila, Philippines)
,
Maat Harro
(Knowledge, Technology and Innovation Group, Wageningen University, 6706 KN, Hollandseweg 1, Wageningen, The Netherlands)
,
Leeuwis Cees
(Knowledge, Technology and Innovation Group, Wageningen University, 6706 KN, Hollandseweg 1, Wageningen, The Netherlands)
,
Singleton Grant
(International Rice Research Institute, DAPO Box 777, Metro Manila, Philippines)
,
Gummert Martin
(International Rice Research Institute, DAPO Box 777, Metro Manila, Philippines)
資料名:
NJAS
(NJAS)
巻:
81
ページ:
33-42
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2142A
ISSN:
1573-5214
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)