文献
J-GLOBAL ID:201802282094133957
整理番号:18A0401236
中国の就学前教師の知識と教師児相互作用の実際:小児に関する教師の信念の媒介的役割【Powered by NICT】
Chinese preschool teachers’ knowledge and practice of teacher-child interactions: The mediating role of teachers’ beliefs about children
著者 (4件):
Hu Bi Ying
(University of Macau, China)
,
Fan Xitao
(University of Macau, China)
,
Yang Yi
(University of Macau, China)
,
Neitzel Jennifer
(FPG Child Development Institute, University of North Carolina at Chapel Hill, USA)
資料名:
Teaching and Teacher Education
(Teaching and Teacher Education)
巻:
63
ページ:
137-147
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0754C
ISSN:
0742-051X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)