文献
J-GLOBAL ID:201802282137773826
整理番号:18A0804617
育児スタイルと若者の学校調整:2×2フレームワーク内の達成目標の仲介役割の調査【JST・京大機械翻訳】
Parenting Styles and Adolescents’ School Adjustment: Investigating the Mediating Role of Achievement Goals within the 2 × 2 Framework
著者 (3件):
Xiang Shiyuan
(Institute of Developmental Psychology, Beijing Normal University)
,
Liu Yan
(Institute of Developmental Psychology, Beijing Normal University)
,
Bai Lu
(Institute of Developmental Psychology, Beijing Normal University)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
8
ページ:
1809
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)