文献
J-GLOBAL ID:201802283886540310
整理番号:18A0928644
食品販売に対するJunk食品マーケティング規制の影響:生態学的研究【JST・京大機械翻訳】
The impact of junk food marketing regulations on food sales: an ecological study
著者 (4件):
Kovic Y.
(Department of Community Medicine and Health Care, UConn Health, Farmington, CT, USA)
,
Noel J. K.
(Department of Health Science, College of Health and Wellness, Johnson & Wales University, Providence, RI, USA)
,
Ungemack J. A.
(Department of Community Medicine and Health Care, UConn Health, Farmington, CT, USA)
,
Burleson J. A.
(Department of Community Medicine and Health Care, UConn Health, Farmington, CT, USA)
資料名:
Obesity Reviews
(Obesity Reviews)
巻:
19
号:
6
ページ:
761-769
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2704A
ISSN:
1467-7881
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)