文献
J-GLOBAL ID:201802285711404269
整理番号:18A1773378
モンゴルの微細芸術部門における購買意図に関係マーケティングはどのように影響するか?【JST・京大機械翻訳】
How Does Relationship Marketing Influence Purchase Intention in Fine Arts Sector in Mongolia?
著者 (3件):
Moslehpour Massoud
(Department of Business Administration, Asia University, Taichung, Taiwan)
,
Enkhtaivan Ochirt
(Project and Business Devt. Manager, Morning Star Land LLC, Ulaanbaatar, Mongolia)
,
Cor Pei-Kuan Lin
(Department of Business Administration, Asia University, Taichung, Taiwan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
ICSSSM
ページ:
1-6
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)