文献
J-GLOBAL ID:201802285749304172
整理番号:18A1930448
地理的にタグ付けされたソーシャルメディアビッグデータに基づく新しい人気のある観光引力発見手法【JST・京大機械翻訳】
A Novel Popular Tourist Attraction Discovering Approach Based on Geo-Tagged Social Media Big Data
著者 (3件):
Peng Xia
(Collaborative Innovation Center of eTourism, Institute of Tourism, Beijing Union University, Beijing 100096, China)
,
Peng Xia
(State Key Laboratory of Resources and Environmental Information System, Institute of Geographical Sciences and Natural Resources Research, Chinese Academy of Sciences, Beijing 100101, China)
,
Huang Zhou
(Institute of Remote Sensing & GIS, Peking University, Beijing 100080, China)
資料名:
ISPRS International Journal of Geo-Information (Web)
(ISPRS International Journal of Geo-Information (Web))
巻:
6
号:
7
ページ:
216
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7212A
ISSN:
2220-9964
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)