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J-GLOBAL ID:201802286296804846   整理番号:18A0156917

顧客サービスにおける感情強度の対人効果:者の感情的ディスプレイ形状顧客信頼と満足度の知覚された妥当性と信頼性【Powered by NICT】

The interpersonal effects of emotion intensity in customer service: Perceived appropriateness and authenticity of attendants’ emotional displays shape customer trust and satisfaction
著者 (3件):
Cheshin Arik
(University of Haifa, Israel)
Amit Adi
(The Open University of Israel, Israel)
van Kleef Gerben A.
(University of Amsterdam, Netherlands)

資料名:
Organizational Behavior and Human Decision Processes  (Organizational Behavior and Human Decision Processes)

巻: 144  ページ: 97-111  発行年: 2018年 
JST資料番号: D0605A  ISSN: 0749-5978  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 原著論文  発行国: オランダ (NLD)  言語: 英語 (EN)
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