文献
J-GLOBAL ID:201802287665501900
整理番号:18A1201516
学習者転帰改善のための手術におけるコーチングの役割に関する無作為化対照試験の系統的レビュー【JST・京大機械翻訳】
Systematic review of randomized controlled trials on the role of coaching in surgery to improve learner outcomes
著者 (2件):
Gagnon Louise-Helene
(Department of Obstetrics and Gynecology, University of Toronto, 2075 Bayview Ave., Suite B725, M4N 3M5, Toronto, ON, Canada)
,
Abbasi Nimrah
(Department of Obstetrics and Gynecology, University of Toronto, 2075 Bayview Ave., Suite B725, M4N 3M5, Toronto, ON, Canada)
資料名:
American Journal of Surgery
(American Journal of Surgery)
巻:
216
号:
1
ページ:
140-146
発行年:
2018年
JST資料番号:
B0715B
ISSN:
0002-9610
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
文献レビュー
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)