文献
J-GLOBAL ID:201802287924233629
整理番号:18A0804594
Montessoriの就学前は子供の転帰を高めている:縦断的研究【JST・京大機械翻訳】
Montessori Preschool Elevates and Equalizes Child Outcomes: A Longitudinal Study
著者 (6件):
Lillard Angeline S.
(Department of Psychology, University of Virginia)
,
Heise Megan J.
(Department of Psychology, University of Virginia)
,
Richey Eve M.
(Department of Psychology, University of Virginia)
,
Tong Xin
(Department of Psychology, University of Virginia)
,
Hart Alyssa
(Department of Psychology, University of Virginia)
,
Bray Paige M.
(Department of Education, University of Hartford)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
8
ページ:
1783
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)